Toimintaamme ohjaavat arvot

Inhimillisesti – ihminen ihmiselle, arvostaen
Läpinäkyvästi – sanomme mitä teemme, ja teemme minkä sanomme
Tuloksellisesti – meidän tavoitteemme on asiakkaan onnistuminen

Coroi Oy:n perustehtävänä on tukea organisaatioita, tiimejä ja yksilöitä alati muuttuvassa maailmassa. Johtamis- ja laatujärjestelmät auttavat organisaatioita vastaamaan oman toimintaympäristönsä suurempiin ja pienempiin muutoksiin. Muutosjohtamisen ja valmennuspalveluiden avulla varmistamme, että tiimit ja yksilöt elävät muutoksessa mukana ja yhteinen matka kulkee strategian ja tavoitteiden viitoittamalla kartalla.

Interim palvelut

Mitä Interim on? 

Interim-palvelu tarkoittaa kokeneen asiantuntijan tai johtajan väliaikaista, usein projektikohtaista palkkaamista yrityksen tarpeisiin. Interim-ammattilainen tuodaan taloon tuomaan osaamistaan ja kokemustaan tietylle toiminnon alueelle, kuten esimerkiksi laadunhallintaan, regulaatioihin liittyviin projekteihin ja tehtäviin, riskienhallintaan, toiminnan kehittämiseen, muutosjohtamiseen tai liiketoiminnan kasvattamiseksi tai käynnistämiseksi.

Miksi Interim on hyvä valinta? 

Interim-palvelut tarjoavat joustavan ja kustannustehokkaan ratkaisun yrityksen haasteisiin. Toimeksiannot kestävät yleensä 3-24 kuukautta ja voivat olla kokoaikaisia tai vaikkapa muutaman tunnin viikossa. Ne mahdollistavat nopean reagoinnin muuttuviin tilanteisiin ja tarpeisiin ilman pitkäaikaista sitoutumista. Interim-palvelu tuo mukanaan ulkopuolisen näkökulman ja uusia ideoita, joilla voidaan tehostaa toimintaa ja saavuttaa tuloksia nopeasti.

Missä tilanteissa Interim kannattaa käyttää? 
Interim-palvelut ovat erinomainen valinta erityisesti silloin, kun:

  • Organisaatiossa on äkillinen osaamisvaje esimerkiksi avainhenkilön poistuessa.

  • Tarvitaan erityisosaamista lyhytaikaiseen projektiin.

  • On tarve saada uutta näkökulmaa ja vauhdittaa muutosprosesseja.

  • Halutaan varmistaa liiketoiminnan jatkuvuus esimerkiksi sukupolvenvaihdoksen tai yrityskaupan yhteydessä.

  • Halutaan kokemusta ja ammattitaitoa toiminnan käynnistämiseksi tai kasvuyrityksen tueksi

Coroi Oy:n interim-palvelut tarjoavat luotettavaa ja kokenutta johtajuutta ja asiantuntijuutta yrityksesi tarpeisiin. Olemme erikoistuneet muutosjohtamisen, toiminnan kehittämisen ja kaupallistamisen Interim-palveluihin.

Ota yhteyttä, niin räätälöimme palvelumme juuri sinun yrityksesi tavoitteiden saavuttamiseksi.

Palvelut muutoksen tukena

Perustehtävämme on tukea asiakkaitamme jatkuvassa muutoksessa. Palveluita, joita voit hyödyntää muutostilanteissa omassa oraganisaatiossasi:

  • Muutosjohtamisen asiantuntijapalvelut

  • Business Coaching tiimeille ja yksilöille

  • Genos International Emotional Intelligence – valmennuspalvelut

  • Lyhytterapiapalvelut

  • Stressi- ja resilienssivalmennukset

Toiminnan ja laadun kehittäminen

Asiantuntijapalvelut laatujärjestelmän rakentamiseen, kehittämiseen ja ylläpitämiseen. Tuemme asiakkaidemme laadunhallintaa sekä projektiluonteisesti että jatkuvien palveluiden avulla. Palvelumme kohdistuvat

  • Johtamis- ja laatujärjestelmän kehittäminen ( EFQM, ISO 9001, ISO 13485)

  • projektinhallinnan palvelut

  • koulutukset ja luennot

  • ulkoistetut sisäiset auditoinnit

Kaupallistamisen asiantuntijapalvelut

Kun organisaatiosi tarvitsee sparrausta tai projektiluonteista asiantuntija-apua kaupallistamiseen, voimme auttaa esimerkiksi:

  • myynnin suorituskykyvalmennukset

  • myynnin kehittäminen

  • myyntitoimeksiannot

  • vuokrajohtajapalvelut myyntiin ja kaupallistamiseen

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!