Toimintaamme ohjaavat arvot
Inhimillisesti – ihminen ihmiselle, arvostaen
Läpinäkyvästi – sanomme mitä teemme, ja teemme minkä sanomme
Tuloksellisesti – meidän tavoitteemme on asiakkaan onnistuminen
Coroi Oy:n perustehtävänä on tukea organisaatioita, tiimejä ja yksilöitä alati muuttuvassa maailmassa. Johtamis- ja laatujärjestelmät auttavat organisaatioita vastaamaan oman toimintaympäristönsä suurempiin ja pienempiin muutoksiin. Muutosjohtamisen ja valmennuspalveluiden avulla varmistamme, että tiimit ja yksilöt elävät muutoksessa mukana ja yhteinen matka kulkee strategian ja tavoitteiden viitoittamalla kartalla.
Interim palvelut
Mitä Interim on?
Interim-palvelu tarkoittaa kokeneen asiantuntijan tai johtajan väliaikaista, usein projektikohtaista palkkaamista yrityksen tarpeisiin. Interim-ammattilainen tuodaan taloon tuomaan osaamistaan ja kokemustaan tietylle toiminnon alueelle, kuten esimerkiksi laadunhallintaan, regulaatioihin liittyviin projekteihin ja tehtäviin, riskienhallintaan, toiminnan kehittämiseen, muutosjohtamiseen tai liiketoiminnan kasvattamiseksi tai käynnistämiseksi.
Miksi Interim on hyvä valinta?
Interim-palvelut tarjoavat joustavan ja kustannustehokkaan ratkaisun yrityksen haasteisiin. Toimeksiannot kestävät yleensä 3-24 kuukautta ja voivat olla kokoaikaisia tai vaikkapa muutaman tunnin viikossa. Ne mahdollistavat nopean reagoinnin muuttuviin tilanteisiin ja tarpeisiin ilman pitkäaikaista sitoutumista. Interim-palvelu tuo mukanaan ulkopuolisen näkökulman ja uusia ideoita, joilla voidaan tehostaa toimintaa ja saavuttaa tuloksia nopeasti.
Missä tilanteissa Interim kannattaa käyttää?
Interim-palvelut ovat erinomainen valinta erityisesti silloin, kun:
Coroi Oy:n interim-palvelut tarjoavat luotettavaa ja kokenutta johtajuutta ja asiantuntijuutta yrityksesi tarpeisiin. Olemme erikoistuneet muutosjohtamisen, toiminnan kehittämisen ja kaupallistamisen Interim-palveluihin.
Ota yhteyttä, niin räätälöimme palvelumme juuri sinun yrityksesi tavoitteiden saavuttamiseksi.
Palvelut muutoksen tukena
Perustehtävämme on tukea asiakkaitamme jatkuvassa muutoksessa. Palveluita, joita voit hyödyntää muutostilanteissa omassa oraganisaatiossasi:
Toiminnan ja laadun kehittäminen
Asiantuntijapalvelut laatujärjestelmän rakentamiseen, kehittämiseen ja ylläpitämiseen. Tuemme asiakkaidemme laadunhallintaa sekä projektiluonteisesti että jatkuvien palveluiden avulla. Palvelumme kohdistuvat
Kaupallistamisen asiantuntijapalvelut
Kun organisaatiosi tarvitsee sparrausta tai projektiluonteista asiantuntija-apua kaupallistamiseen, voimme auttaa esimerkiksi: